دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی با نام من خود آن سیزدهم
حالاهـــــرچی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی با نام من خود آن سیزدهم

( تنظیم کننده ها : کوشان حداد , شهاب اکبری , امیر جمالفرد , محسن چاووشی )

با خرید آلبوم از فروشگاه های معتبر میتوانید این هنرمند را حمایت کنید

f809ed888fb0d66be6b7c540a9c028b5 دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی با نام من خود آن سیزدهم





۰۱ – ghalat kardam.mp3

02 – kobeko.mp3

03 – ramidim.mp3

 ۰۴- nega.mp3

05 – testsetam.mp3

06- shirmarda.mp3

07 – man khodeh an 13.mp3

08 – ey asheghan.mp3

09 – bahram.mp3

 


نظرات شما عزیزان:

H va F
ساعت23:42---6 خرداد 1392
سلام. من دوس دخترم این وبلاگ رو به من پیشنهاد داد ولی خدایش این قسمت مزاحم خیلی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آلبوم جديد محسن چاوشی با نام من خود آن سیزدهم با کيفيت 320, تکست متن شعر آلبوم من خود آن سیزدهم محسن چاوشی, دانلود آلبوم محسن چاوشی با کيفيت MP3, دانلود آلبوم من خود آن سیزدهم از محسن چاوشی,
+ تاریخ جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 1:56 نویسنده تانیا خوشگل وآذر جوووون |